sobota, 25 marca 2017

SHARE WEEK 2017

Hej, dawno mnie tu nie było ale dziś pora coś zmienić.
Moja kolka trwa od prawie 2 lat. Liczne kontuzje, praca i brak motywacji sprawił że nie robiłem prawie nic. Przede wszystkim nie biegałem. Ze smutną miną patrzyłem na ludzi biegających w okół, a sam nie mogłem przełamać blokady psychicznej. Od dziś pora to zmienić, motywacja jest silna, a cel zacny. O celu dam znać w najbliższym poście ! Przy okazji będąc już tutaj chce polecić Wam parę blogów które sam chętnie czytam. Które dają mi wiedzę, motywację i zabawę. Cała idea polecania wywodzi się od Andrzeja Tucholskiego. Pomysłodawcy i twórcy #shareweek. Twórcy polecają twórców. Zacna idea prawda ? No więc do rzeczy, moja święta trójca to:

1. OKIEM FIZJOTERAPEUTKI

- za każdym razem gdy coś mi dolega szukam najpierw odpowiedzi u wujka google. Zawsze kończy się to wiadomością że mam raka. Wiecie, boli cię kolano - Masz Raka ! Rwie cię w plechach - Masz Raka !
Tu jednak jest inaczej, Agata wie co pisze szuka rozwiązań i odpowiedzi. Polecam z pełną odpowiedzialnością.

2. SOCJOPATKA.PL

- bardzo społecznie. Zastanawiam się skąd czas na tyle rzeczy na raz. Zaczynając od tego jak wygląda cała otoczka wizualna tego bloga po przez wartościowe treści, porady aż do odzierania się z osobistych rzeczy publicznie. Nie zawsze miło i przyjemnie ale za to zawsze w punkt. Tu wchodzę gdy chcę dowiedzieć się że nie jestem sam na świecie i że podobne problemy dotyczą nas wszystkich.

3. MICHAŁ GÓRECKI

- jak tak można Panie Michał ? Dzieci, firma, BLOGI, whisky, burgery, stejki no i FB.
Uwielbiam za szczerość, za to że w dupie ma to co o nim myślą inni. Ma swoją część internetów i wszyscy którzy chcą w niej być muszą szanować jego zdanie. Tzn mogą nie szanować ale na pewno dowiedzą się od niego co o nich myśli :) Twardo stąpający po świecie gość z pomysłem na fajne życie.


No i dziś na tyle. Keep calm and gtfo. W sensie takim że na dwór wyjdź bo słońce świeci :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz